04.08.2017
Atraktívna novinka - okuliare pre virtuálnu realitu
20.07.2016
Osbný odber objednaného tovaru v Bratislave
25.04.2016
Nabíjačka pre batériu Bosch svietidlo GLi 9,6
09.07.2014
NOVINKA! Osobný odber tovaru v Bratislave
04.09.2013
Zlacnili sme pre vás prepravu
1. OBJEDNÁVANIE
Ponúkame
vám možnosť nákupu priamo z pohodlia vášho domova, kde
môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a
pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, faxu či
písomne na našej adrese.
V prípade, ak zákazník požaduje opravu alebo doplnenie už vystaveného dokladu (faktúra) z dôvodu nesprávne alebo nekompletne zaslaných registračných údajov,
budeme účtovať manipulačný poplatok vo výške 10,00 € splatný predom na
náš účet u SLSP, č. ú. IBAN je SK7809000000000632532398, SWIFT GIBASKBX, 0632532398/0900, var. symbol je číslo faktúry,
ktorej sa zmena týka.
3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY.
Každú objednávku môžete do 2 hodín zrušiť, a to telefonicky, či e-mailom. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru. Každú objednávku uzatvárajte uvážene, vzhľadom k tomu, že sa snažíme tovar expedovaľ naozaj obratom, stáva sa, že zákazník chce zrušiť už odoslanú objednávku, ktorú potom neprevezme. Tieto zbytočné náklady sa potom premietajú i do cien našich produktov. Nevyzdvihnutý tovar určený k osobnému odberu bude po uplynutí lehoty 6-tich týždňov zaradený opätovne do predaja a objednávka bude automaticky stornovaná z dôvodu nezáujmu.
4. BALNÉ A POŠTOVNÉ.
Objednaný tovar vám pošleme kuriérom ako dobierku - poštovné je vo výške 4,50 EUR. Tovar zaplatíte pri prevzatí zásielky, v tomto prípade je potrebné pri objednávke zadať tel.spojenie (nejlepšie mobilný telefón) – vodič Vás bude v deň doručenia zásielky informovať o približnej dobe dodania, budete tak mať čas si pripravit potrebnú hotovosť. Je možné tiež zvoliť platbu vopred na účet (Slovenská sporiteľňa, a. s. - č. účtu IBAN je SK7809000000000632532398, SWIFT GIBASKBX, 0632532398/0900), v tom prípade je poštovné pri doručení poštou 4,50 EUR. Uvedené je možné zvoliť pri objednávke tovaru. Pri osobnom odbere tovaru v Bratislave sa účtuje manipulačný poplatok 1,00 EUR.
5. DODACIA LEHOTA.
Dodacia lehota je 2 - 5 dní, ak nie je uvedené inak. Tovar, ktorý máme skladom odosielame v deň objednania, ak bola objednávka prijatá do 12-tej hodiny. Pokiaľ je tovar skladom, prebieha celý proces automatizovane a Vy len obdržíte za niekoľko málo nasledujúcích dní svoj tovar. Pri každom produkte tiež uvádzame predpokladaný dátum doručenia (pri dobierke), tento dátum je informatívny a ide o prvý očakávaný doručovací deň. Vzhľadom na logistiku doručovania kuriérskou službou nie je možné vždy vyhovieť želaniu zákazníka na čas doručenia. Ten je vždy závislý od počtu a rozloženia zásielok daného dňa v danom regióne/rajóne pôsobnosti kuriéra. Vždy je možné však operatívne si aj čas dohodnúť s konkrétnym kuriérom, ktorý zákazníka pred doručením kontaktuje. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme vás okamžite kontaktovať.
6. VÝMENA TOVARU.
V prípade potreby (napr. nevhodne objednaný tovar) Vám nepoužitý a nepoškodený tovar v originálnom obale vymeníme za iný druh. Neodkladne nás informujte, bude Vám zaslaný správny tovar, vodič od Vás prevezme nevhodné tovar a predá Vám zásielku. Tovar stačí poslať
7. PODMIENKY PRE ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY - ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ.
Právo zákazníka na odstúpenie.
Zákazník je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, že dodávateľ nesplní dojednané podmienky dodania. Zákazník, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má ďalej v súlade s § 108/2000 Z.z., právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Právo na odstúpenie podľa predchádzajúcej vety sa nevzťahuje na zákazníkov, ktorí tovar zakúpili osobne, teda prostredníctvom "osobného odberu" bez ohľadu na skutočnosť, či tovar rezervovali na stránkách www.akuprenaradie.sk, alebo nie.
Právo
dodávateľa na odstúpenie.
Dodávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť iba do okamžiku odoslania tovaru, a to len v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je ale dodávateľ vždy povinný kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe.
Vrátenie tovaru zákazníkom.
Najskôr nás kontaktujte, najlepšie písomnou formou, tj. e-mailom. Tovar nám posielajte výlučne ako doporučenú zásielku alebo balík. V žiadnom prípade nie ako dobierku - bude Vám vrátená. V prípade, že je tovar vrátený dodávateľovi v inom ako neporušenom stave, je zákazník povinný nahradiť predovšetkým náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, poškodený obal, opotrebenie tovaru a pod.). Dodávateľ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť. Kúpna cena alebo jej časť bude zákazníkovi vyplatená v najkratšom možnom termíne, najneskôr však do 14 dní od vrátenia tovaru. Pri vrátení kúpnej ceny preferujeme vrátenie bezhotovostným spôsobom (bankový prevod), proto vždy uvádzajte vaše bankové spojenie.
8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV.
Dodávateľ zhromažďuje so súhlasom zákazníkov osobné údaje zákazníkov, a to meno, adresu, telefón a e-mailové spojenie. Tieto údaje slúžia predovšetkým pre uľahčenie objednávok zákazníkov v budúcnosti. Zákazník súhlasí so zasielaním obchodných oznámení a obchodných informácií s novinkami a ponukami, maximálne však 1-krát za mesiac. Osobné údaje zákazníkov dodávateľ nepredáva žiadnej ďalšej osobe.
9. REKLAMÁCIE.
Reklamácia sa riadi
príslušnými ustanoveniami Občianskeho/Obchodného zákonníka a
Zákona na ochranu spotrebiteľa. Zákazník je povinný pri
preberaní si tovar riadne prezrieť/skontrolovať! Na neskoršie
reklamácie (zjavné vonkajšie poškodenie vzniknuté napr. pri
preprave) nebude braný zreteľ. V prípade oprávnenej/preukázanej
vady tovaru, na ktorú sa vzťahuje záruka, má zákazník právo na
jeho bezplatnú opravu alebo výmenu. Reklamáciu zákazník
uplatňuje u dodávateľa. Vo všetkých prípadoch, keď
reklamujete tovar, uvádzajte aj svoje bankové spojenie pre prípadné
vrátenie finančného obnosu. Vrátenie šekom alebo v hotovosti nie
je z prevádzkových dôvodov možné.
Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení
použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“)
na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci -
spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť
platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Kupujúci - spotrebiteľ pri
predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár
sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné
na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov
online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na
podporu svojej sťažnosti.
Všetky reklamácie zasielajte doporučene na
adresu:
Aku-shop.sk
AKU-SHOP.CZ s.r.o. - obchodné zastúpenie pre SR
Martin Witkovský, Ing., MW PLUS, s.r.o.
Ľudovíta Fullu 7
84105 Bratislava 4